Dagen D. Dagen för den stora deadlinen.

Steg upp kl 6 imårse för att hinna skriva klart det sista och få det utprintat. Försåss går det inte att instalera printern till min dator utan ja måste föra över arbetet till en annan dator, som inte har powerpoint eller min font. Så det blev lite extra stess pga det och bilen till vasa startade kl 10.30. Men nu är aretet utprintat och ligger i en pärm i svärmors bil påväg till Vasa. Vilken lättnad. Tack Maria! <3
Nu borde jag gå och såva några minuter till före jag skall på jobb. Det ha blivit allt för sena kvällar och för tidiga mornar nu så sistone. Jag kommer tillåta mej själv ha paus från skolarbetena ikväll eftersom jag slutar jobba kl 20 och jag är välförtjänt av en ledig kväll.
Tack och gonatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0