Salongsöppning

Har inte riktigt hunnit med på sistonet.

Förra veckan fyllde jag mina 16 timmars långa arbetsdagar me bland annat :
-göra logo
-måla
-såga,måla och skruva skyltar
-köpa blommor och krukor
-städa
-bli intervjuad av en tidning
-fixa annons
-skruva upp hyllor
-vika handdukar
-plocka upp produkter
-kommendera mina slavar

m.m. Det här var då ca 1,5 procent av min att göra lista. Utan att skämta.
Det hade aldrig gått utan min underbara marknadsförare Mli, och alla andra som hjälpte till! TACK!

Skolan har dock blivit lidand, så det får jag ta tag i nu, fast jag hälst skulle sitta i salongen och beundra alla fina blommor jag har fått. :)


Kommentarer
Postat av: Mli

:)

2011-05-17 @ 19:33:37
URL: http://miliimli.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0