Måndag

Idag har jag:

-Varit till kostterapeut ( uijj jag måste börja dricka mjölk!! Sisådär 16 år sedan sist...)
-Haft engelska lektion och fått engelska namnet Eve.
-Haft ******data**** lektion. Morr.
-Haft besök av hyresvärlden och en snubbe som ska flytt in här
-Sålt mina pallar som jag hade ut på findit
-Prissat saker jag sedan förde till loppis
-Sålt tv-bänken jag hade på findit (tror jag börjar bli proffs på det här!)

Det här skall jag göra ikväll:
-Läsa ett kapitel i en FINSK bok om smink
-Göra en ordlista på 30 st FINSKA ord
-Skriva en uppsats på FINSKA om hur jag sminkar mig till vardags och hur jag sminkar mej till fest.
-Klippa min sambo


Och idag som alla andra skoldagar fick vi ingen skollunch, så då fick gamla vasa grillen in en extra slant. Igen.
Har förövrigt en anti-novium och anti-nud dag idag! De gillade inte vår idé om att strejka p.g.a. matproblemet. Och ville inte bli indragen i det. VARFÖR HAR VI EN STUDERANDE FÖRENING OM DE INTE BRYR SIG ETT SKVATT OM STUDERANDENA?!

Kommentarer
Postat av: Malin

Oj fy fläsk va arg ja var på täjde!! Novium suger! vatå "vill inte bli indragna i det"?! He sitter väl bara tåli i styrelsen vars enda intresse je ti sup skallan åv se...man sku behöv skriv en insändar om hitje i tidningen, å lägg me hur värdelöst novium ha behandla a!

2011-03-21 @ 20:06:56
Postat av: jenny

usch fö ingen skolmat... men e liet nästan värr allt hede finsk grejsimojse... :)

2011-04-10 @ 15:38:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0