Tjejkväll, billös och kattvakt.

Igår blev det tjejkväll hemma hos Emma. Riktigt skojj hade vi, Emma, Bina, Emelie och jag. Mera sånt åt folket!

Idag då. Jag hade tänkt fara på möbel jakt, men utan bil i vasa kommer man inte långt. (Anders har bilen till Närpes) Så vi får se vad det blir, kanske stannar hemma och gosar me katten. <3

Jag älskar livet som kattvakt! Och om jag inte skulle vara allergisk skulle jag säkert ha ett tiotal katter redan. Och som 70 åring skulle jag vara känd som "den gamla konstiga katt-tanten". Men tyvärr kommer den drömmen aldrig att bli sann..

Kommentarer
Postat av: Cattis

Heeeeeeeej! Giss kva ja jier nu!!!



Gosar me Doris :) On e så söt :P



(Avundsjuk??)

2011-02-12 @ 16:52:21
URL: http://nzcattis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0