Jag vill ha!

Oij oij oij det har hänt mycket sedan sist. Men vi tar det sedan. För trött nu.
Jag vill ha:
*bilen fixad
*en ny parfym (guccis flora skulle inte sitta helt fel tex.)
*boken Skönhet, till vilket pris från ekoshopi
*en svart maskara från ekoshopi
*en lottovinst
*en duchlotion från ekoshopi
*tidningsprenumeration (tex. chic)
*En ansiktslotion för torr hy (gärna från ekoshopi)
*en ny bil
*kläder att ha på kroppen
*bensin
*en röd stuga på landet
*en bordsdiskmaskin
Imorgon är det finska, ögonfransförlängning (i skolan),loppis och tårta som gäller.
Nu natt, och drömma om den röda stugan på landet och allt annat jag vill ha.

Kommentarer
Postat av: Cattis

Egon, skulle fylla fem år nästa dag.

För han var fyra... år

Han undrade mycket vad han skulle få i present.

Han sa till sin far:

"Jag vill ha träskor o nötter o långfil o koben o sågspån o müsli

Och en kratta"



Nej, sa hans far, allt det där du redan har.

Du har allt, utom en get.

Nej, sa också hans mor, du har varit dum.

Så av mig får du nog lite stryk.

Egons pappa sade "Du ska få något bättre än en spade,

Vad sägs om en geeeeet?"

Hahahaha - sa Egon och gick o la sig.



Han drömde en dröm

Om vad han skulle få i present.

En dröm om träskor o nötter o långfil o koben o sågspån o müsli

Och om en kratta

När han vaknade nästa dag,

fick han en get.

Som hette Ralf.



Kanske stämmer in på de nalete :P



GRATTIS! :D

2011-04-06 @ 07:02:59
URL: http://nzcattis.blogg.se/
Postat av: Lilian

Jag kan dela min röda stuga på landet några veckor med dig i sommar.. :) GRATTIS på födelsedagen! Tänka sig, 21 år sen dendär resan i 50 km i timmen från Vasa till Kstad i vinterns värsta snöstorm. Idag är åtminstone vägarna bara, även om vintern varit seg. Ha en trevlig födelsedag!

2011-04-06 @ 10:04:05
Postat av: jenny

Det finns en röd bondstuga, med en liten mormorsstuga, uthus och häber på typ 5000m2 tomt shen en biet från ås.... bäre ti köp bort!!! :) <3

2011-04-10 @ 15:35:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0