Födelsedag,showplanering, tandläkar besök, modeshow besök, frisering, lokalen, hundvalpar, packat upp, ögonfransförlängning m.m

Det händer mycket nu.
Tror bestämt jag bara tar en liten del nu, annars blir det här inlägget en kilometer långt.

Ja, min födelsedag till ära lärde vi oss att göra ögonfrans förlängning i skolan. Vilket var det roligaste vi gjort hittils i år i skolan. Skitskoj!

En sak som inte var lika skoij var besöket till tandläkaren. En dag förra veckan föll en stor bit av en av mina tänder bort, så jag var tvungen att kläma in ett tandläkarbesök i kaländern. Det visade sig att tandläkarnas försök att rädda mig från att få hål i mina gropiga tänder bara gjort det ännu värre. De hade inte rengjort ordentligt under plomben så det hade växt ett enormt hål under den. Så det finns en storrisk att jag hamnar att rotfylla tanden. Blä! Ha hört att det kostar multum...

Varför har jag alltid så otur med mina tänder? För några år sedan skulle jag fixa ett pytte fjuttit hål,vilket jag trodde de gjorde. Men ett halv år senare fick jag åka och DRA UT tanden p.ga. att de borrat sönder nerven!
Jag har inte tid och råd att fixa min tand nu!

Men nu sticker jag och fixar lite till modeshowen nu.

Kommentarer
Postat av: Mli

Hundvalp?!!!?!

2011-04-12 @ 13:39:07
Postat av: Evelina

Jah, vi va å hälsa på 7 st små söta taxvalpar ti Anders kusiner i såndast! :) Ja va ut å liekt me di i skojin! <3

2011-04-13 @ 20:04:08
URL: http://evelinamagdalena.blogg.se/
Postat av: Mli

Naah :) sötingar!

2011-04-13 @ 21:53:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0