Dåligt att lämna in skoluppgifter i tid?!

Jaha, undra på att jag varit trött,slö och på dåligt humör den här veckan. Jag har feber. Hade tänkt storstäda den här veckan men har skjutit upp det nu i flera dagar p.g.a att jag inte haft årk helt enkelt. Å de blir nog ingen storstädning idag heller.

Var till skolan ett varv för att lämna in photoshooten idag, och gissa om inte deadlinen blev uppskjuten ännu längre!! För att vissa inte hade fotograferat klart än, som vi skulle ha haft färdigt förra veckan. Så arbetet som skulle varit in 17.3 ska tydligen inte vara färdigt före 7.4!! Jag blir så arg på sånt där, en deadline är en deadline och den är inte flyttbar. Nu har vi stressat i onödan med att få fram en ny modell då "orginal" modellen var sjuk. Skulle vi vetat det här från början skulle vi valt en dag med vackert väder och haft mycket mera tid för att planera igenom uppgiften.  Plus att läraren nästan blev pluttig för att vi gjort uppgiften färdig och bryde sig inte alls i att vissa inte ens fotogrferat ännu!

A R G!


Kommentarer
Postat av: Rita

Helt dumt!! Jag fattar att du är sur! Deadline e deadline e deadline. Basta.

2010-03-27 @ 13:31:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0