Sportlov

Ojdå, det är ett tag sen sist. Jag har haft fullt upp med roligare saker än att sitta framför datorn.

I onsdas planerade jag och Emma vår fotoshoot vi skall göra. Så nu har vi på klart var vi skall ta bilderna och hur sminket, håret och kläderna skall vara. Och vi vet vem vi skall ha som modeller, men jag tänker inte avslöja något ännu. Ni får vara tålmodiga.

Igår var Hampus, Emelie, Anders och jag ner till villan i Nämpnes och kollade läget. Hjälp vad mycket snö säger jag bara!! Vi gick ut på isen och sökte sedan skydd mot vinden bland vassen och snödrivorna, där vi grillade varsin korv. Men det var inte världens lättaste projekt att ta sig dit och tillbacka kan jag då säga! Tycker du att det är tungt när snön går upp till knänan? Testa då när snön går över höften! På något ställe måste vi krypa fram för att inte fastna helt. Tungt men skönt och vackert! Jag hade som vanligt inte med kameran men Emelie knäppte någon bild så ni kan ju kika in här och se ifa hon satt upp någon bild.

Nu bär det av till skogs för att dricka kaffe med skogshuggarna Anders och Kjell som har paus. :)

Kommentarer
Postat av: Mli

Alldeles alldeles strax kommer e opp lite bilder!

2010-03-05 @ 21:17:12
URL: http://miliimli.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0