Helsingfors / Åbo

Oij, det har varit en intensiv helg!

I fredags tog Anders och jag pick och pack och for ner till Åbo för att hälsa på André och Malin. Vi gick till Koulu, en gammal skola som byggds om till ett ölbryggeri/ en bar, riktigt nice place! Och efter att ha sovit ett par timmar hos André och Malin steg vi upp och for till Ikea. Där köpte jag min efterlängtade hurts! Och lite annat sått och gott. Ni ska få en bild på hurtsen senare. Före vi begärde oss hem mot Närpes träffa vi bästaste Majda! <3 Så roligt att träffa henne!

På söndags morgonen tog jag och Emma tåget (från Seinäjoki) till Helsingfors. Och efter att ha gått vilse lite hittade vi till Hairopen, en mässa för frisörer. Nice! Roligt att få shoppa loss. Jag köpte en nackspegel jag skall hänga på min nya hurts,flera schampo flaskor, massvis med hårspray, ögonbryns/ögonfrans färg , en födelsedagspresent och nya knivblad. Jag hittade dock ingen ny sax.. När vi var klara på mässan sprang vi på stan tills tåget gick.

Nu sitter jag i skolan på datatimme. Lektionen har hållit på i en timme men ännu sittar alla och bloggar och på facebook.. Totalt onödig lektion..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jeijj! Du lever! :)

2010-03-15 @ 14:41:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0