|18|03|2010|

VAH?! Min telefon ha fått spunk! Den påstår att det är Tordagen den 17 Mars 2010 idag! (Därav den felaktiga rubriken i föregående inlägg) Men enligt mig och min kalender är det Torsdagen den 18 Mars 2010 idag!
Måste starta om den... Hoh, den repade sig! De var nog bara en tillfällig sinnesförvirring den fick.


På dagens program står det:
* Jobba med gatumodeboken (Emelie, Malin, Hampus, Sara, Andreas jag ska ta kort på er, bara så ni vet!)
* Fixa bilder till stilplaneringen på Henrika
* Fixa ansikts/kroppsforms pappret
* Planera en stilplanering på ?
* Hämta ut photoshoot bilderna från framkallningen! Exaijted! :D
* Köpa nya hårfärger
* Koll Heroes med Julia?

Kommentarer
Postat av: Julia

Tummen upp för den sista punkten! Ja ska aktivera mej me skolarbete hela dan så lite heroes sen på säijnon sku no siti bra :P ....Och alla gillar vi att blanda högsvenska och närpesdialekt :D

2010-03-18 @ 10:37:28
URL: http://ulu.blogg.se/
Postat av: Mli

Hahaha:P Visst visst, ta kort bare:D Bare man itt måst si glad ut utan arg, sexi å lidand;)

2010-03-18 @ 12:56:20
URL: http://miliimli.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0