Tiden går snabbt.

Ojdå, de har visst gått någon dag sedan sist.

Helgen har gått fort.
Fredag åkte vi till Närpes.  Klippte T(h)ea (vet ej om hon skriver med eller utan H.) och fick te och en massa godsaker. Resten av kvällen/natten gick åt att gosa med världens sötaste katter! <3 Va så roligt att se dem igen! Jag har verkligen saknat dem. Lördag åkte vi iväg till Jeppis på show. Sömmerskorna hade visning på kläderna de sytt. Riktigt nice! Jag vill också sy! Efter showen blev det kaffe hos Anders kusin nr 1. Och därefter en snabbvisit hos kusin nr 2. :) Idag har jag gått på stan med Jonna. Men som tur var så hittade jag inget att köpa!

Fick annars mina sockor färdiga inatt. Så nu får jag börja på ett par knälånga med mönster. Får se hur det går. Har inte stickat med mönster förr.

Någon som känner för att besikta min bil? Och reparera den ifa den inte går igenom?  :) Evelina börjar bli nervös.


Kommentarer
Postat av: Rita

Ett besiktningstips: då jag var höggravid gick vår skruttiga bil igenom bara för att jag var så ynklig och töntig och inte ens hittade "handtaget" så att motorhuven gick upp... Min bror var impad så han skicka sen mej att besikta hans bil också... Så hitta nån töntig höggravid så går det säkert bra!

2010-02-07 @ 17:36:07
Postat av: Sara

men jag då? :(

2010-02-07 @ 19:47:21
Postat av: Cattis

Hejj å äntligen (lätt fö mieg ti säjj ängel:P). On skriver Thea..



Jag å saknar mina katter, skicka hit dem!!



KRAM me stora bokstäver :D

2010-02-08 @ 05:39:19
URL: http://nzcattis.blogg.se/
Postat av: Evelina

haha, Rita! Låter som en bra greijj! :D Kanske ja ska stopp en kudd undi jackon! :P

2010-02-09 @ 21:52:24
URL: http://evelinamagdalena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0