Ps. I Love You!

Igår kväll kom bina på besök. Efter att ha uppdaterat varandra om vad som hänt sedan sist bestämde vi oss för att kolla Ps. I love you. Och ja, det var nog tur att igen såg oss för vi satt och stor pjulade och skattade genom hela filmen! Den var så värklig. Filmen handlade om en kvinna som förlorar sin man och hur hon handskas med hans död och hur hon lär sig att gå vidare. m.m. Ni måste helt enkelt se den!

 

Så nu har jag bestämt att vi skall slänga ut bokhyllan Anders inte tycker om och att jag aldrig mer skall klaga på disken som samlas på hög(okeij, ja skall försöka iaf.) För tänk om nåt skulle hända honom och jag har gått och surat över disken hela tiden!

 

Nu: kolla film och tycka synd om mig själv för att jag inte har något vettigt att göra ikväll.

Imorgon: Tropiclandia med Jonna! :) Tror det är typ ett år sedan jag var till tropiclandia så de ska bli skoj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0