Adam&Ewa

Äntligen har jag städat ur garderoberna och alla köksskåp på allt skräp som jag aldrig använder. Skönt. Och på torsdag får jag föra allt till Adam&Ewa loppiset. Får hoppas att det finns någon som är tillräckligt dum för att köpa allt skräp bara.

Det är tomt utan katterna. Jag vill ha en katt. Men Anders vill inte riktigt ge med sig. Men jag tänker inte städa bort kattmaten och kattlådan. Ett tyst krig. :)

Julia var just och klippte sig så nu har jag äntligen lite pengar! Så kanske jag skall skämma bort mig själv och gå och köpa lite godis? Det är ovanligt läge sedan jag ätlit godis nu. Över en vecka. Hm.. Tror bestämt jag skall gå till Sale.


Kommentarer
Postat av: emma

Nå na fieg vi no, om na ansiktsformer tror ja e va? it na viktit. Kommer du imåron?!

2010-02-02 @ 20:23:29
URL: http://emmabodbacka.blogg.se/
Postat av: mikaela

JAG är tillräckligt dum att köpa ditt skräp ;)

2010-02-03 @ 21:33:46
URL: http://yllestrumpa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0