En bra dag!

Jag var så nervös så jag höll på att kissa i byxan idag. Jag skulle nämligen besikta bilen! Medan pärlan var med besiktningskvinnan satt jag och funderade på alla möjliga fel och brister min stackars bil kunde ha, och vad det skulle bli att kosta att fixa alla dessa fel. 25€ för att besikta om den +XXX€ = ALLT FÖR MYCKET! Men den gick igenom! Och prickfritt!!! Inte ett dugg klagade besiktaren på! Snacka om att jag blev glad! :D Jag börjar mer och mer förstå att den där bilen var ett riktigt kaap!! I LOVE IT! <3

Så för att fira detta glädjebudskap gjorde vi hemgjorda hamburgare (igen). MYCKET godare än köpis!



En annan kul grej är att André&Malin skall flytta till vasa! De ska bli så skönt att ha närmare till dem!! :)
Idag är en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Rita

Grattis!! Å om ni gör burgarna på reissumies (ett av mina FÅ beroenden i livet...) blir dom ÄNNU godare!!

2010-02-15 @ 20:12:11
Postat av: Evelina

jaha, måst testa de nästa gång! Men ja va faktist positivt överraskad av hamburgarbrödet! :)

2010-02-15 @ 20:59:51
URL: http://evelinamagdalena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0