|06|04|2010|

Oijoijj, om jag skulle få bestämma skulle jag fylla lite oftare, minst två gånger i året (utan att bli äldre förståss)! För den här dagen har varit suverän! (Förutom finska lektionen, men den var faktist inte lika bedrövlig om jag hade förväntat mig.)

När jag for hem klockan 16 idag levde jag i tron att jag måste hinna dammsuga,torka damm, baka, koka mat och handla före klockan 18.30. Men när jag öppnade dörren in till lägenheten mötte jag doften av nybakat och städat. Och inne i köket stod Anders och lagade pizzadeg. Så enda jag behövde göra var att gå och handla. Gissa om jag blev glad?! :D

Har haft min familj, farbror med fru och "svärdotter" (eller vad det nu blir) och mina "svärföräldrar" på födelsedagskaffe i kväll. Och de va NICE! Välkommen åter! :)

Och vilka presenter alltså! Hoh!  Teaterbiljetter, bilreperation, parfym, fin middag på Amarillo, pengar, presentkort till body shop och en Kampfisk allt det här och mycket till fick jag! Och ALLT jag fick har jag sagt att jag vill ha!! Så Evelina är överlycklig! :D Kan inte sluta smila! 






Den här fina statyn fick jag åxå! Den är ju bara för festlig! :) Best Hairstylist! haha! :D

Kommentarer
Postat av: Rita

Thanks, raring! Det är sååå roligt att bli bjuden till dej/er till byss! :) Han ett gött första år som icke-tonåring!

2010-04-07 @ 10:40:12
Postat av: Annette

WÄÄÄÄÄ!!! Sån vill jag ju åxxå ha!!! Vann finns di??

2010-04-07 @ 17:55:40
Postat av: Evelina

Ja, an je as cool! :D Hödu ja fick an oåv svärföräldran så ja väijt itt rektit. Men ja gissar di hitta an i Las vegas. Men sekärt gar e ti beställ åp nete nachstans å! :)

2010-04-07 @ 20:35:50
URL: http://evelinamagdalena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0