Ingen panik!

Det är lugnt, var och pratade med kvinnan på studiekansliet idag. Hon hade hört av praktikkordinatorn att jag hoppat av. Praktik kordinatorn i sin tur hade hört det av en på praktik stället jag egentligen skulle vara på, som i sin tur hört det av en som skulle vara på praktik där samtidigt som mig. Snacka om invecklat! Men är allt som det ska igen. :)

Svärmor och svenskarna var just på besök. Riktigt nice! Svenskarna behövde nog få vara ut och köra till storstaden Vasa! :D

Imorgon kommer Älskade Majda på besök! (För de som inte visste är majda min högstadiekompis som är väldens absolut bästa kompis! ) Då ska Emelie och jag skryta om Vasa allt vad vi bara hinner och kan, vi försöker nämligen få Majda att lämna åbo och flytta närmare oss! Om Majda flyttar hit kommer hon, jag, mli å malin att ha tjej kvällar typ alla kvällar! :P

Nu är sängen nästa! Tack och gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0