Hjälp mej!

Jag skippade skolan idag, delvis pågrund av den ekonomiska krisen jag befinner mig i och delvis för att jag också vill ha sportlov! :P Den här veckan är skolans matsal stängd. Vilket jag tycker är totalt fel,för inte ens caféterian är öppen. Hur skall man kunna vara i skolan 9-16 utan mat?! Jag har ju svårt att klara mej på ett mål mat på den tiden!! Jag skulle ha förstått om skolan låg i centrum och det fanns matställen näratill. Men nej, skolan ligger mitt ute i ingenstans i ropanäs. Och där finns ETT STYCKE kotipizza, skall hela skolan gå dit och äta kl 12?! Och vem vill och har råd att äta pizza en hel vecka?!

Så dagens program blev att sätts igång med det här att starta eget företag. Vilket inte alls känns som min grej, men vad gör man inte för pengar. :P  Men jag har stött på ett STORT problem. Jag måste ha ett namn på mitt stackars lilla företag! Och jag vill ha ett bra namn. Eller roligt. Och det behöver inte alls heta något med Evelina, utan kan vara vad som helst bara man förstår att jag är frisör. Så nu utmanar jag DIG att skriva ditt namnförslag som en kommentar till det här inlägget. Vem vet, jag kanske väljer just ditt förslag!

Så låt fantasin flöda! :)

Kommentarer
Postat av: Cattis

Tjaa.. va säjs om "Frisör"?? :P Skoja bare.. :P Du vet ju hur jag e! Tyvärr har ja itt na bra namn på lager, men kanske e kommer naa sedan..

<3

2010-03-02 @ 08:23:08
URL: http://nzcattis.blogg.se/
Postat av: Evelina

elå how about FISRÖR? :D

2010-03-02 @ 09:44:03
URL: http://evelinamagdalena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0