Juups...

Ett tag sedan. Vem vill sitta och nörda sig framför datorn på sommaren?!

En liten uppdatering kanske behövs.
Jag har:
* Varit till Helsingfors på Green Day
* Jobbat på plantskolan
* Startat eget företag och jobbat i salon på Bergö (Love it!)
* Köpt ett till akvarie, den här gången ett 160 liters.
* Fått massvis med fisk-bebisar. Fiskar någon?! :)
* Hittat mitt drömhus. Som är TILL SALU! Just typiskt..
* Seglat
* Lärt mig att islänskt snäcks inte är en hitt.
* blivit bebi-sjuk. ( Varning! Hälsa inte på Cecilia, hon har en allt för söt liten pojke! )
* Ätit grill mat i STORA mängder.

Bara för att jag skrev lite nu behöver ni ju inte tro att jag kommer att göra det till någon konstig ovana.

Kommentarer
Postat av: Maria

Äntligen en liten uppdatering!!! Vet ju nog vad du har gjort, men ändå...

2010-08-02 @ 08:20:19
Postat av: Lilian

Nej men har man sett,även den slöaste kvicknar till ibland! :) men det gäller för de trogna att hålla ut...

2010-08-02 @ 17:49:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0