Ungskorv&Potatismos

Ja, ungskorv med lök, tomat och potatismos lagade vi i går tilsammans med Hampus och Mli. Låter kanske inte så exotiskt och gott men det var förvånansvär smarrit faktiskt. Och när jag är hungrig äter jag allt. Utom blodbrödssoppa.

                                          En udda bild på mig och Mli från ett udda fest.



Imorse när jag satt och läste vasabladet och just skulle gå ut och skrapa av bilen fick jag ett meddelande där det stod att dagens lektioner var inställda pga sjukdom. Jaha, vad gör man då idag? Finns inte mycket man kan göra utan vatten. Vattnet i vår lägenhet är av idag IGEN. Hela den här veckan kl 07.30-15.30. Och månda, tisda nästa vecka. Enorm irriterande då man är ledig mycket. Tänkte först jag skulle diska men hur diskar man utan vatten? Sedan kläckte jag den ytterst fenomenala idén att städa. Men hur städar du utan vatten? Okej, dammsuga men känns onödigt att dammsuga om man inte kan torka dammet på samma gång. Och jag vill tvätta kläder vilket inte heller går! Och igår skulle jag färga Julias hår, men det gick ju inte heller utan vatten. Flytta aldrig in i ett hus där det skall rörrenoveras!! Renoveringen har hållit på i ett år nu och är långt ifrån färdigt!


Kommentarer
Postat av: Julia

jag lider med er.... :/ di sku böv stämmas täjde typän!

planer fö kvieldin? hu sku e ha vuri me nae avsnitt heroes?

å tack fö klippningen förresten, ja je skitnöjd! så skönt ti hav a nalete kortan å e gar mytchy lettan ti få a som ja vill!

2010-02-03 @ 12:04:44
URL: http://ulu.blogg.se/
Postat av: Mli

oj sidu, röd i ansikte som vanligt:P Men korvin va faktist mumsi!

2010-02-03 @ 14:30:05
URL: http://miliimli.blogspot.com
Postat av: Evelina

Janå heros låtär nu itt rektit dålit. Du kan ju ring na! :) Klart e va bra, e va ju jag som klift! :P

2010-02-03 @ 16:46:08
Postat av: mikaela

svar; de har ingen aning, alls! jag länkar dig!

2010-02-03 @ 21:34:20
URL: http://yllestrumpa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0