Ursäkta uppehållet!

Jag har haft det lite fullt upp på sistone. Därav avsaknaden av inlägg i bloggen.

Vad jag gjort på sistone:
* Gått i skola
* Haft Bina på besök i Närpes. Riktigt nice!
* Haft deadline i ett excel jobb
* Varit till Amarillo med syster Julia. Tack för födelsedagspresenten, den var god! :D
* Jag har lärt mig "Minun nimeni on Evelina ja minä tulen Närpiöstä" på finskalektionen. Känner att finskan för första gången i mitt liv är någålunda på min nivå!
* Har varit på Narnia teater som Vasa teater kör nu. Den va mysig! (Ville springa upp på scenen och krama den söta faunen) Tack Anders! <3
* Jag har klippt mig, och tack gode gud för det! Ibland kan nog så lite göra såå mycket!
* Varit på lunch me jonna.
* Ymppat träd.
* Spraymålat en röd byrå vit. Slutresultatet blev passligt rödflammigt.. Nåja jag får måla om igen i sommar.
* Köpt ett akvarie.
* Köpt en kampisk (blå) och tre Panda-pansarmalar (ser ut som namnet säger, pandor)

Jag hoppas ni lade märke till de två sista punkterna. Evelina är super mega massor glad. Hon kan inte sluta stirra in i akvariet. Imorgon eller på onsdag ska jag gå och handla några fiskar till. Tror att det åtminstone blir tre black molly. Det ser lite tomt å tråkigt ut i akvariet än, men det tar sig! :)



Kommentarer
Postat av: Mli

Kacka! Tina fiskar star ju istill tå man ska fotografer di!! :O Kom å lär mina!!!

2010-04-20 @ 07:58:03
URL: http://miliimli.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0